środa, 7 listopada 2012

zachcianka..

Wczoraj Kasia, narobiła mi strasznej ochoty na kakao. mm <3 Dawno nie piłam, wracając ze szkoły koniecznie musiałam wstąpić do sklepu właśnie po to i dodatkowo kupiłam wiśniowy dżem ♥.♥ Taka moja mała zachcianka ^^ Dzisiaj nie miałam 3 pierwszych lekcji, ponieważ szkoła zorganizowała wyjście do kina. Byliśmy na "Bitwa pod Wiedniem" Zwykle filmy historyczne są nudne, byłam przygotowana na to. No ale nie sądziłam, że aż nie zainteresuje mnie film. O.o Łzy leciały mi po policzkach oczywiście z ziewania.. O mało co nie zasnęłam tam! Po lekcjach wstąpiłam do biblioteki i znalazłam tam "Wciąż ją kocham" AAAA! Zaraz biorę się za czytanie.
Wczorajsza kolacja:
 I książka.. :D 

26 komentarzy:

  1. Anonimowy16:00

    Wypożyczyłaś w miejskiej czy naszej szkolnej ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejskiej :P

      Usuń
    2. Anonimowy16:21

      Jak przeczytasz to pisz czy się podobała ; ))
      U nas w szkole też podobno są fajne książki.

      Usuń
  2. Uwielbiam książki romantyczne :)
    Ja ostatnio miałam na historii o Bitwie pod Wiedniem i we wtorek na to idziemy. O nie ! ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kakao:D

    Powiedz czy książka jest bardziej ciekawa niż film

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej szkole, nie organizują żadnych wyjść do kina. Dzięki Bogu. Bardziej stawiają na różne targi, sztuki w teatrze. Mi taka opcja jak najbardziej odpowiada bo do kina lubię chodzić ze swoimi znajomymi, a nie z klasą ;)
    Swojego czasu miałam ogromną chęć żeby przeczytać tę książkę, nawet pożyczyłam ją od koleżanki, ale niestety moje działania w tej sprawie zakończyły się na chęciach ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. oo książka musi być ciekawa :DD Zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo przeczytalabym ta ksiazke ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. o też mam ochotę na kakao :) ooo kino :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kakao<33
    nie czytałam,ale oglądałam film^^

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za dżemem, ale kakao uwielbiam^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też byłam na tym filmie. DLa mnie również był baaaardzo baaaardzo baaaaardzo nudny ;>
    Mmm...Już wiem co dziś będę jadła na kolacje ;D ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm teraz ty mi smaka narobiłaś :D
    hahahaha serio myślałam,ze film jakiś fajny! hahaha ;D
    nie czytałam,ale podobno genialna książka ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. I wciąż ją kocham<3.`

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham kakałko <3
    napisz wrażenie po przeczytaniu tej książki :3
    może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam kilka książek Sparksa, ale "I wciąż ją kocham" nie trafiła jeszcze w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mmm <3 ja oglądałam film ,, I wciąż ją kocham'' cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja chce tą książkę przeczytać ! *.*
    mm... kakaooo <3
    ksiazki-swiata.blogspot.com zapraszam :>

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniaam!<3
    myśmy też mieli na to iść ale moja klasa nie chciała i nawet nie żałuję, że nie poszliśmy ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:16

    poczytałabym ksiązke :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wielbię tą książkę <3

    +Zostałaś przeze mnie zaproszona do zabawy Liebster blog. :)
    http://soomuchfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. o, matko! Już nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam dżem! Uwielbiam literaturę N. Sparsa i osobiście polecam 'Bezpieczną przystań' tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  21. polecasz książkę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia