sobota, 17 listopada 2012

nie pamiętam kiedy..

Wczoraj tak wyszło, że nie miałam czasu, aby wejść na bloga. Od razu po szkole pojechałam z mamą do miasta. Wstąpiliśmy do kosmetycznego, tam kupiłam podkład i puder o i jeszcze perfumy. :) Później wstąpiłam do Ali i wyszłyśmy na miasto. Uhuhu. Jak dobrze, że zaczął się weekend ♥ Jeśli dobrze, zrozumiałam to dzisiaj przyjedzie Bartek. Pięknie. Dzisiaj rano, kiedy podnosiłam roletę poraziły mnie mocne promienie słońca do tego był jeszcze przymrozek. Przy takim połączeniu zazwyczaj wychodzą fajne zdjęcia. Aż nie pamiętam kiedy ostatni raz bawiłam się aparatem...







Które wam się najbardziej podoba? ;>

24 komentarze:

  1. wszystkie są świetne ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdjęcia wyszły przepiękne... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale prześliczne zdjęcia.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 ostatnie zdjęcia najlepsze♥

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są świetne!:)
    też chciałam porobić takie zdjęcia, ale było zimno i nie chciało mi się wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zielonym tle jest cudowne ! :))

    Nadrabiaj nadrabiaj :))
    cudne te zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4,7,6 najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog.
    Świetny, ciekawy post.
    Podoba mi się ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://flushberry.blogspot.com/

    Spodoba się - zaobserwuj i skomentuj :)
    Z góry dzięki :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13:25

    magia *_* ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie, ale wszystkie sa świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. i wszystkiego twojego autorstwa ? :O czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi podobają się wszystkie :) Zazdroszczę Ci spacerów po mieście .. Nie pamiętam kiedy ja ostatnio miałam na to okazję .. Udanego weekendu !: )

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie są śliczne ! :D
    to przed ostatnie jest genialne♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Baw się częściej aparatem i wstawiaj zdjęcia na bloga, bo są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:41

    prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czyli zabiegany piątek miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej śliczne zdjęcia *-* masz do tego talent :)
    ja osobiście nie lubię takiego mroziku co nie zmienia faktu że ładnie to wygląda :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) może obserwujemy ? :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dwa ostatnie są najlepsze : )

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia