18:22

maleństwo!

Piszę dopiero po 18 ponieważ trochę trwało uruchomienie mojego nowego notebooka. <3 Ten start po prostu się zepsuł a naprawa wyniosłaby koszty w okolicach nowego laptopa. W orange, w promocji na święta dostępna była oferta laptopa z internetem. :) Ten obecny jest o wiele mniejszy, leciutki i delikatny..
Dobrze, że odzyskałam zdj. *.*

Dzisiejszy dzień w szkole normalny. Zaliczyłam spr z historii (nieważne na ile, ważne że mam to z głowy), dostałam 4 z prezentacji z wosu.. Planuję wprowadzić duuże zmiany w życiu! ;>
Jeszcze nie zainstalowałam programu do edycji zdj. :(




18 komentarzy:

  1. fajnie, że udało się załatwić nowego lapka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nowe sprzęty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zmiany ? :)
    Też planuje, ale na tym zazwyczaj się kończy :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaz go ^^ Uwielbiam tą piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. nie slyszalam tej piosenki :o

    OdpowiedzUsuń
  6. nowy laptop zawsze spoko..:D i mi by się przydał ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. też chce nowy komputer xd

    OdpowiedzUsuń
  8. nie slyszalam tej piosenki ale przeslucham jej zaraz.
    super ze masz noweo laptopa, ale ja jakos nie przepadam za laptopami. ja juz to wole tablety a na laptopie jestem wtedy kiedy mam napisac nowy rozdzial na bloga.
    zapraszam czasem amore-immortale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. haha a ja planuje wprowadzić zmiany w pokoju !:D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna nutka!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ja mam nowy komputer od roku <3

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie! mój laptop też już powoli zdycha..ale rodzice nie chcą jak na razie kupić mi nowego :(. Może na urodziny wyproszę!:D

    pochwal się!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna piosenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. nowy komputer zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mi kilka tygodni temu padł laptop ale na szczęście wszystko zostało odratowane :)
    a co do sprawdzianu to tez zawsze tak myślałam... byle by mieć to już za sobą ;P

    zuki-berlin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna piosenka :) Zapraszam do mnie na giveaway , do wygrania 20$ na dowolną parę okularów :) http://anitolw-asiolw.blogspot.com/2012/11/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger