11:35

on the summer

39 dni, bo tyle dzieli nas od rozpoczęcia wakacji! Już niewiele. Pogoda za oknem jak najbardziej wakacyjna, co na naszą niekorzyść..  Jutro trzeba wrócić do szkoły i poprawiać oceny. ;c Planów na niedzielę jako takich nie ma. Odespałam piątkową imprezę a to dobrze. I nie tylko dla mnie , ale także dla domowników. Człowiek śpiący to człowiek zły! hah :) Ja tak się nie mogę doczekać lata, wakacji, że postanowiłam zrobić listę must have on the summer! 



 Słomiany kapelusz to konieczność! 
 I właśnie dawniej nie popatrzyłabym na panterkę , a co dopiero  przymierzać się do zakupu panterkowych butów!;O
Szoooorty, szooorty , szoorty! <3

A co znajduje się na wszej liście must have na lato? 

27 komentarzy:

  1. Jaka ładna sukieneczka *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. wakacje...
    nie mam ich od trzech lat wiec zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. szorty! <3 Ja czaję się na jakieś fajne koturny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny blog, będę wpadać częściej :))

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :D ładne ubrania :D

    moja lista jest dość długa i nie chcę mi się tu wypisywać wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie stworzyłam swojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne są te gorsety letnie! strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też szorty ♥
    i na pewno jakaś rzecz z panterką ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. najładniejsze oczywiście szorty i to wszystkie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już stworzyłam taką liste u siebie na blogu, ale przede wszystkim koszule i szorty ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam słomiany kapelusz :)) A takie czapki widziałam w jakimś sklepie, ale nie mogę sobie przypomnieć w jakim to było ;c Ja też tworzę swoją listę :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. moja lista must have jest bardzo mała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na rozdanie :) http://creatingmyownwoderland.blogspot.co.uk/2013/05/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. też chce kupić słomkowy kapelusz < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się nie mogę doczekać! :D Też muszę zrobić taką listę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam dwa kapelusze ale słomkowego nie mam ;CCC

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ się zrobiło wakacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też muszę kupić full cap xD
    Bardzo ładne bluzki :)
    Moja lista must have? hmm... Na pewno muszę kupić spódnicę i nową torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienkę i szorty najchętniej zobaczyłabym u siebie w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Szorty śliczne, też muszę zrobić sobie taką listę :D.

    OdpowiedzUsuń
  22. też muszę zrobić taką listę!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty śliczne, ja obecnie poszukuję kostiumu kąpielowego i sukienki ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger