poniedziałek, 6 maja 2013

letnia!

Siema! 
Fajnie sie tydzień zaczął. Załapałam dobrą ocenę za CV. I zaczynam trzy dni wolnego.Odpocznę trochę w domu przez te dni, bo w majówkę miałam tysiące innych spraw. Wieczorem wychodzę spotkać się z Olą! Można powiedzieć, że aktualnie nasza przyjaźń wystawiona jest na próbę. Przez 3 tygodnie potrafiłyśmy do siebie się nie odzywać, bez powodu... Na szczęście już wszystko gra.
Dzisiaj jakoś wyciągnęłam z szafy letnią spódnicę. W końcu pogoda na to pozwoliła. Do tego bluzka z dłuższym tyłem, neonowa (chociaż nie widać rzeczywistego koloru na zdjęciach)


20 komentarzy:

  1. ja nie chodzę w spódnicach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzę w spódniczkach,ale ta jest bardzo ładna i w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to dobrze, że już wszystko między Wami ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo letnio, aż miło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka, ale dla mnie są niewygodne ^^ Zazdroszczę wolnego, ale jutro też odpocznę sobie od szkoły bo mam wycieczkę do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wolne tylko w czwartek,ale dobre i to ;d

    wreszcie ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam po 3 dniach wolnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mega spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka jest świetna::) a całość bardzo fajnie ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka, taka wiosenna :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, że między wami już wszystko ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też zaczęłam trzy dni wolnego! ;p
    ładna spódnica ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham spódniczki typu "bandażowe" - a twoja jest świetna!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że się wam poukładało <3
    Masz świetną spódniczką <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia