15:21

letnia!

Siema! 
Fajnie sie tydzień zaczął. Załapałam dobrą ocenę za CV. I zaczynam trzy dni wolnego.Odpocznę trochę w domu przez te dni, bo w majówkę miałam tysiące innych spraw. Wieczorem wychodzę spotkać się z Olą! Można powiedzieć, że aktualnie nasza przyjaźń wystawiona jest na próbę. Przez 3 tygodnie potrafiłyśmy do siebie się nie odzywać, bez powodu... Na szczęście już wszystko gra.
Dzisiaj jakoś wyciągnęłam z szafy letnią spódnicę. W końcu pogoda na to pozwoliła. Do tego bluzka z dłuższym tyłem, neonowa (chociaż nie widać rzeczywistego koloru na zdjęciach)


22 komentarze:

  1. ja nie chodzę w spódnicach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chodzę w spódniczkach,ale ta jest bardzo ładna i w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, to dobrze, że już wszystko między Wami ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo letnio, aż miło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna spódniczka, ale dla mnie są niewygodne ^^ Zazdroszczę wolnego, ale jutro też odpocznę sobie od szkoły bo mam wycieczkę do teatru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wolne tylko w czwartek,ale dobre i to ;d

    wreszcie ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam po 3 dniach wolnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. mega spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka jest świetna::) a całość bardzo fajnie ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka, taka wiosenna :)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super wyglądasz :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. to dobrze, że między wami już wszystko ok! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też zaczęłam trzy dni wolnego! ;p
    ładna spódnica ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham spódniczki typu "bandażowe" - a twoja jest świetna!

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że się wam poukładało <3
    Masz świetną spódniczką <3.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger