sobota, 18 maja 2013

7-nastka

Weekend rozpoczęłam imprezą z okazji siedemnastych urodzin Patryka. Była muzyka, tańce, grill a przede wszystkim ludzie, co wpłynęło na fajną atmosferę. Bawiłam się świetnie! Do domu wróciłam z dziewczynami. Pierwszym plan był taki, że śpimy w altanie. Jednak zrezygnowałyśmy i wróciłyśmy do mojego pokoju. Od razu rzuciłam się na łóżko i spałam do 10. Jednak dalej jestem zmęczona a w dodatku boli mnie głowa ;c Chyba zaraz znowu wracam do łóżka... 

Zdjęcia nie są z wczoraj, zeszła sobota. :)



Chwile temu skończyłam rozplanowywać nowy wygląd bloga, mam nadzieję, że wszystko wyjdzie tak jak chcę.Zdradzę tylko, że zmiany będą ogromne, a efekt mam nadzieję zobaczycie niedługo. 

32 komentarze:

  1. Super, że dobrze się bawiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to super, że urodziny się udały! ;p
    świetne zdjęcia. czekam na nowy wygląd bloga ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:34

    fajnie, że urodziny udane. :)
    z niecierpliwością czekam na zmiany! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:35

    świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne zdjęcia! C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne obydwie ; ) Kocham bloga ; ) Obserwuję i pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa zmiany bloga :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą bluzę co Twoja koleżanka :)) Wszystkiego najlepszego:DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taką bluzkę:d
      a urodziny mam w grudniu.

      Usuń
    2. haha :) Wiem, ale to najlepszego kierowałam do Twojego kolegi Patryka , tylko po prostu zapomniałam napisać, że dla niego ;)

      Usuń
  9. Fajna na bluza z flagą ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. spanie w altanie! to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mieszkam w Brzegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak zmieni się blog :)

    Właściwi ludzie to 80% dobrej zabawy i naprawdę udanej imprezy.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny wpis :)

    i bardzo fajne fotki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa jestem tych zmian ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18:52

    Świetnie wyglądacie! ;D Nie mogę doczekać się zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie że impreza się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, że zabawa była udana :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już się nie mogę doczekać twojego nowego wyglądu bloga! :D
    Fajnie, że impreza się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że się dobrze bawiłaś!:)Zmiany na blogu mówisz?hm..Brzmi ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bawiłyście się dobrze - to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie że bawiłaś się doskonale ! ;)
    + Fajne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23:20

    Czekam na nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czekam na nowy wygląd bloga :D.
    Ładne zdjęcia <3.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy08:19

    to dobrze ze zabawa sie udala:D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie, że się dobrze bawiłaś. Ja nie bardzo przepadam za urodzinami rzadko zdarzają się takie naprawdę fajne :)
    Nie mogę się doczekać nowego wyglądu !

    OdpowiedzUsuń
  26. Super że przyjęcie ci się podobało :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia