środa, 1 maja 2013

maj!

Cześć.
Od rana zdążyłam już wypić 2 kawę. Obejrzeć lekarzy i niestety z niecierpliwością muszę czekać na kolejny odcinek. Lubię ten serial. Ściągnęłam sobie muzykę ze wszystkich odcinków. Jest idealna na mój humor -.- 1 maja, ojeju. Czas leci, szkoda tylko, ze nie można go przyspieszyć. Szkoda, że tak ciężko się zapomina. Szkoda, że ludzie odchodzą.Szkoda, że życie jest jakie jest. Chyba nie ma sensu sprzeciwiać się losowi. Wychodzić naprzeciw i pierwsza wyciągać rękę... Co ma być to będzie i tego się trzymajmy! :)
And they say we're wrong 
I say we're right.


22 komentarze:

  1. maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj ♥ jeszcze 2 miesiące i wakacje *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. też czekam na kolejny odcinek :D
    o tak Maaj♥

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja jakoś nie lubię Lekarzy :D tzn. nie lubię ogólnie seriali medycznych, ale obejrzałam akurat ostatnio odcinek i przy takim Housie (tak, wiem, że nawet nie ma co porównywać) to jak ubogi krewny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. maj minie bardzo szybko

    OdpowiedzUsuń
  6. maj ,coraz bliżej do upragnionych wakacji <33

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rzadko oglądam Lekarzy;)
    "Szkoda, że ludzie odchodzą." taaaak.
    maj, czerwiec i... wolne!:)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17:23

    Jak zawsze świetnie wyglądasz :) Już za niedługo wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne fotki!!
    jeszcze 24 dni i moje urodzinki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest sens i to duży. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z Tobą ;)
    W końcu Maj, już niedługo wakacje *.*
    Śliczne zdjecia ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. maj ♥
    nie lubię tego serialu :P

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 miechy i waakacje *-* LIKE !
    oxox, Wandzik. Zapraszam do komentowania : ) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już za 2 miesiącę WAKACJE <3 .
    Już nie mogę się doczekać :) .

    OdpowiedzUsuń
  15. często sobie tak tłumaczę, że co ma być to i tak będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię Lekarzy! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, choćby nie wiem co, to losu nie zmienimy :).
    Lekarze <3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, sprawdź swoją pocztę, ponieważ napisałam do ciebie maila. Tzn odpisłam na twojego w sprawie współpracy :).

      Usuń
  19. Śliczny blog !! <3

    martynaadiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia