wtorek, 26 marca 2013

playboy

Cześć.
Jestem z siebie dumna, po raz pierwszy nauczyłam się na historię. Umiałam wszystko, nawet jak dostanę złą ocenę (bo wiadomo, różnie to bywa.. Myślisz, że wszystko jest dobrze a tuuu..) to nie będę miała jakiś wyrzutów. Bo się uczyłam. Zaraz po szkole pojechałam z mama do miasta. Rozejrzałam się za telefonem, ale jednak zostaję przy tym co mam. Później trafiłam do Rossmanna. Perfuma , która zawsze kupowałam - Żółta Puma, jakoś mi się znudziła. Chciałam spróbować czegoś nowego i takim sposobem testuję zapachy od Playboy.Kupiłam mgiełkę oraz perfumę. Planuję jeszcze wieczorem wypisać pocztówki, oraz wejść na skejpa.♥

 Świąteczne! *,*
Jeszcze tylko jutro...

23 komentarze:

  1. o jak świątecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam taki w grudniu na święta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pięknie pachną.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. w tym roku nie zdążyłam kupić pocztówek :C

    OdpowiedzUsuń
  5. akurat ten zapach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wysłałam jeszcze pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy chwala ten zapach , a ja go jeszcze nigdy nie mialam ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. świąteczne kartki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kaaartki ♥
    wszystkie perfumy z tej firmy są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te perfumy. ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. cute post! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą samą perfumę! xdd.
    Dodaję Twój blog do ulubionych w pasku bocznym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja ciągle siedzę chora w domu ,najlepiej :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, też musze kupić sobie jakieś nowe perfumy... :3

    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą mgiełkę jest fajna ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. moja koleżanka ma taką mgiełkę, jest świetna <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki zapach? :D używam tej pumy, lubię ją ;)

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam :P
    + obserwujemy?
    servenity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16:21

    uwielbiam zapachy z playboy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam mgiełki z playboya :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się jakoś nie podobają te perfumy i mgiełki z playboy'a.. są za mocne! :|
    ale są gusty i guściki, a o gustach się nie rozmawia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam takie same tylko tyle, że żel i dezodorant ;)
    Ale powiem, że zapach jest cuudny ;3
    I tak będzie 5 ze sprawdzianiku ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:10

    Miałam taką mgiełkę. Cuuudnie pachnie.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia