środa, 5 grudnia 2012

:)

Wczoraj moja mama wybierała się do Opola. Pojechałam z nią, przy okazji wstąpiliśmy do sklepów. Udało mi się kupić kilka dodatków na zimę, czapkę, komin (mega cieplutki) i czarny sweterek. Wszystko znalazłam w Diverse. :) O i jeszcze, dla Natalii (koleżanki, której robię prezent na mikołajki) znalazłam napis "LOVE" i do :o: można dać zdjęcie i ogrzewacz do rąk.

Jak nigdy chciałam już dzisiaj wrócić do szkoły. Nudziło mi się strasznie w domu... :) A dzisiejsze lekcje minęły dobrze, przynajmniej bardzo szybko. Jestem jeszcze trochę przeziębiona, więc odpuściłam sobie dzisiejszy wf (z tego co widziałam nie tylko ja) i poszłam do fryzjera. Z zamiarem zrobienia grzywki. Jednak dobrze się stało, że tylko skróciłam moją obecną. Zmiany dużej nie widac jednak mi się podoba! :)

Eh;/ Spokojnie, mam brązowe włosy -.- Wina lampy


31 komentarzy:

  1. Mam identyczny kominek, a co do swetra to nie widzę zbyt dobrze ale chyba mam taki sam (tylko że ja mam ciemny niebieski) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16:06

    też sb muszę taką kupić ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna czapka :) Ja właśnie się zastanawiam co kupić koleżance, ale nie mam pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam, ze sie farbłaś ;) hehheh,

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor komina ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16:53

    urocza czapka <33

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ci w tej czapie :D
    ale czadowe rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka bardzo mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj też nie ćwiczyłam na w-f bo stwierdziłam, że mi się nie chce i powiedziałam, że nie mam stroju, a miałam :D
    Czapa! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna czapa;):D

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham kominy są znacznie lepsze niż zwykłe szaliki

    sama mam dwa granatowy z Reserved i Burgundowy z Cubusa

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! <3 Podobają mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też by mi się takie zakupy przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie ci w tej czapce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. znakomita czapa ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:02

    Ładnee :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne rzeczy!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. czapka świetna !:)
    koleżanka na pewno się ucieszy z prezentu

    OdpowiedzUsuń
  22. Lampa czasem do siebie to ma że dodaje za dużo światłą i kolory wychodzą jakie wychodzą ;> Ale w tej wersji z oświetleniem bardzo ładnie wyglądasz :)
    Ja osobiście też mam dużo szali , szalików i kominów ;>
    Zimowa słabość , no cóż :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia