15:57

zadaj pytanie!

Tak jak myślałam spędziłam prawie cały dzień na leniuchowaniu przed laptopem. Obejrzałam parę seriali i jeden film. Dokończę go wieczorem. A przed chwilą zjadłam najprostszy na świecie deserek - lody z musem truskawkowym^^

Pomyślałam, że skoro mamy wakacje, dużo wolnego czasu to skleję post w którym będziecie mogli mi zadać pytanie dotyczące bloga, mojego życia, poglądów oraz tego o czym chcielibyście dowiedzieć się o mnie. :)


Pytania możecie zadawać do wtorku. W środę postaram się odpowiedzieć na pytania ;)

21 komentarzy:

  1. Twoje ulubione, naprawdę ulubione jedzenie, które mogłabyś jeść bez przerwy (obojętne czy słodkie czy normalne)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka z tymi pytaniami :D

    1. Masz rodzeństwo?
    2. Jak zamierzasz spędzić resztę tych wakacji?
    3. Planujesz coś nowego na blogu?
    4. Jakie blogi często odwiedzasz?
    5. Słuchasz rapu z podziemia (nieodkrytych wykonawców z YT) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;)

    Co skłoniło cię do blogowania?
    Czy miałaś chwile kiedy chciałaś usunąć bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki są twoja poglądy religijne?
    Czy planujesz studia, jeśli tak to jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Aktor polski lub zagraniczny, z którym umówiłabyś się na randkę to...?
    2. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
    3. Wakacje w Polsce czy zagranicą?
    4. Najgorsze i najlepsze wspomnienie?
    5. Co uznajesz za swoją mocną stronę, a co za wadę?
    6. Książka, do której lubisz wracać?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł z tymi pytaniami :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam robić taką notkę :D
    No to moje pytanie brzmi:

    "Co najbardziej podobalo Ci się w Hiszpanii?" chodzi mi o ich kulturę i tradycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co skłoniło cię do założenia bloga?
    Twoje najwieksze marzenie?? :)
    Masz jakieś plany na przyszłość?
    Twoje hobby? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jaką czynnością jesteś związana od dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mus truskawkowy! ♥

    To tak:
    1.Co chcesz robić po liceum?
    2.Kawa czy herbata? ;)
    3.Co byś chciała zmienić w swoim życiu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne masz spodenki, taki ciekawy kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. na jakie studia się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego zaczęłaś blogować i co sprawia Ci największą przyjemność w blogowym świecie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Jesteś realistką, optymistką czy pesymistka ?
    2. Masz ask.fm ? Obserwujesz kogoś takiego jak Łukasz Wawrzyniak lub Damian Buczek ?
    3. Twoja pasja?
    4. Wypowiedz się oz znęcaniu nad zwierzętami :C

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne szorty:)
    dziękuję za miły komentarz:))

    skąd czerpiesz inspiracje?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, faaaaaaaajne zdjęcie :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pomysłu na pytania ;(
    Mniam lody <3
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszłas na zdjęciu:) Kto Ci robi takie ladne foty?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co chciałabyś robić w przyszłości?

    Nie mam już pomysłu na pytania :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger