niedziela, 21 lipca 2013

zadaj pytanie!

Tak jak myślałam spędziłam prawie cały dzień na leniuchowaniu przed laptopem. Obejrzałam parę seriali i jeden film. Dokończę go wieczorem. A przed chwilą zjadłam najprostszy na świecie deserek - lody z musem truskawkowym^^

Pomyślałam, że skoro mamy wakacje, dużo wolnego czasu to skleję post w którym będziecie mogli mi zadać pytanie dotyczące bloga, mojego życia, poglądów oraz tego o czym chcielibyście dowiedzieć się o mnie. :)


Pytania możecie zadawać do wtorku. W środę postaram się odpowiedzieć na pytania ;)

21 komentarzy:

  1. Twoje ulubione, naprawdę ulubione jedzenie, które mogłabyś jeść bez przerwy (obojętne czy słodkie czy normalne)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka z tymi pytaniami :D

    1. Masz rodzeństwo?
    2. Jak zamierzasz spędzić resztę tych wakacji?
    3. Planujesz coś nowego na blogu?
    4. Jakie blogi często odwiedzasz?
    5. Słuchasz rapu z podziemia (nieodkrytych wykonawców z YT) ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;)

    Co skłoniło cię do blogowania?
    Czy miałaś chwile kiedy chciałaś usunąć bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki są twoja poglądy religijne?
    Czy planujesz studia, jeśli tak to jaki kierunek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18:52

    1. Aktor polski lub zagraniczny, z którym umówiłabyś się na randkę to...?
    2. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
    3. Wakacje w Polsce czy zagranicą?
    4. Najgorsze i najlepsze wspomnienie?
    5. Co uznajesz za swoją mocną stronę, a co za wadę?
    6. Książka, do której lubisz wracać?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysł z tymi pytaniami :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam robić taką notkę :D
    No to moje pytanie brzmi:

    "Co najbardziej podobalo Ci się w Hiszpanii?" chodzi mi o ich kulturę i tradycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:10

    Co skłoniło cię do założenia bloga?
    Twoje najwieksze marzenie?? :)
    Masz jakieś plany na przyszłość?
    Twoje hobby? :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21:13

    Z jaką czynnością jesteś związana od dziecka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mus truskawkowy! ♥

    To tak:
    1.Co chcesz robić po liceum?
    2.Kawa czy herbata? ;)
    3.Co byś chciała zmienić w swoim życiu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne masz spodenki, taki ciekawy kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. na jakie studia się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego zaczęłaś blogować i co sprawia Ci największą przyjemność w blogowym świecie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Jesteś realistką, optymistką czy pesymistka ?
    2. Masz ask.fm ? Obserwujesz kogoś takiego jak Łukasz Wawrzyniak lub Damian Buczek ?
    3. Twoja pasja?
    4. Wypowiedz się oz znęcaniu nad zwierzętami :C

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne szorty:)
    dziękuję za miły komentarz:))

    skąd czerpiesz inspiracje?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, faaaaaaaajne zdjęcie :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pomysłu na pytania ;(
    Mniam lody <3
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszłas na zdjęciu:) Kto Ci robi takie ladne foty?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co chciałabyś robić w przyszłości?

    Nie mam już pomysłu na pytania :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia