sobota, 6 października 2012

bo blog to za mało...

Hej! :)
Ostatnio bardzo popularne stały się Vlogi. Nawet niektóre blogerki, zaczęły urozmaicać swojego bloga nagrywając filmiki. :) Osobiście na swoim blogu, mam dwa filmiki. Z chęcią nagrałabym coś jeszcze, więc jeśli macie jakiś pomysł na filmik to śmiało.. :)

Chciałabym wam przedstawić dziewczynę, która prowadzi Vloga. Berry, nastolatka ze świetnym pomysłami na filmiki ^^ Na jej Vlogu możemy zobaczyć cudowne stylizację, kosmetyki jakie używa i dużoo więcej. Gdyby tego było mało Berry prowadzi również bloga.

Poniżej losy filmik... Więcej możecie zobaczyc tutaj : klik
Udanej soboty! :)

29 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale jakoś nie przepadam za Vlogami. Jestem wielką fanką Lekko Stronniczych ale jednak wolę czytać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna ta Berry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11:35

    Oglądam vlogi Berry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądam vlogi Berry , i uważam że kiedyś była fajniejsza, dziś jej filmiki są troche nudne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj czy ja wiem czy się ułoży. Może czas najwyższy spojrzeć prawdzie w oczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog: > zapraszam do mnie: http://olciak-olciaak.blogspot.com/ obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. ja subskrybuje Dominike czyli berry :) fajna jest lubie jej filmiki :) ja w zasadzie tez sie zastanawiam czy nie krecic ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś to nie kręci. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tam wolę tradycyjne notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubie tej berry.Jest strasznie zarozumiała

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka pomysłów na filmiki :)
    1. Tag Twoje Sekrety
    2. Metody na naukę
    3. Metody na nudę
    4. Pytania i odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię vlogi, szkoda, że sama nie nadaję się na filmowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sprawa z vlogami, ale niestety nie jestem fotogeniczna więc pozostanę przy blogu ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. A może byś tak.. był youtubowiczką? Może to będzie dla ciebie większa frajda? ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę tradycyjne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie filmiki jakoś specjalnie nie przekonują, mooże kiedyś... :>

    OdpowiedzUsuń
  17. jaa nie zamierzam u siebie nagrywac żadnych filmików ^^ xd

    OdpowiedzUsuń
  18. z chęcią bym coś u ciebie obejrzała!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny filmik :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. oglądam jej filmiki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oglądałam kiedyś jej filmiki. sympatyczna dziewczyna :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szał na Vlogi nie jest zły. :)


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17:04

    dla mnie i tak blogi są najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Do mnie vlogi jeszcze nie przemówiły :d

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama chciałabym nagrywać, jednak nie mogę się przemóc ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chyba zostanę przy tradycyjnym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. och...z chęcią nagrałabym jakiś filmik, ale jestem zbyt nieśmiała :x

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo często oglądam vlogi w wolnym czasie i muszę powiedzieć że niektóre są na prawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia