11:06

Znowu!

Hej! :)
Za dokładnie 12 dni zacznie się szkoła, wakacje się skończą i wrócimy do 'normalności'. Wczoraj, gdy A. napisała, że śpimy  pod namiotem ucieszyłam się, nigdy nie spałam pod namiotem (ogródek przed własnym domem się nie liczy :P) Ok. Ale niestety miałam małą przeszkodę-mama nie za bardzo chciała mnie puścić. Za to razem z tatą, wspólnymi siłami przekonałyśmy mamę! :) Znowu spałam poza domem, drugi dzień z rzędu. :O Ale trzeba korzystać, póki można...




 Ala!

Gdy tylko weszłam do domu pogoda się popsuła, zaczął padać deszcz i zerwał się silny wiatr! :O

32 komentarze:

  1. Heh! :D Ja zawsze idę do taty, bo wiem, że mi pozwoli, a z mamą może być trudniej xd
    Ja też chcę nocować w namiocie ;p
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda też się zepsuła, właśnie pada i jest burza :)
    Zazdroszczę spania pod namiotem, ja obok domu nie mam jak, bo mieszkam w bloku, więc chyba na parkingu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie właśnie teraz zaczęło okropnie wiać eh

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Świetny blog wpadniesz na mój? Dopiero zaczynam. Obserwuje i liczę na to samo ☺
    http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj trzeba korzystać, spanie pod namiotem jest fajne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię nocowanie pod namiotami. ;D Na obozie harcerskim na który jeżdżę śpi się aż 10 dni z rzędu pod nimi. ;D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię nocowanie pod namiotami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno było fajnie ^^ świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No ja też właśnie próbuję, a powiedz mi, czy za każdym razem kiedy wysyłałaś pocztówkę do kogoś dostawałaś na maila jakieś powiadomienie? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    I oczywiście, do polubienia mojego profilu na facebooku :
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia :) u mnie to bardziej mama zgadza się na wyjazdy niż tata :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jeszcze nigdy nie spałam pod namiotem w ogródku :)
    Często leżę i oglądam gwiazdy ale nigdy jeszcze się nie zdecydowałam na nocowanie.
    Pozdrawiam, E

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sobie nie mogę wyobrazić tego, że szkoła już za 12 dni :c
    noce w namiocie najss:D!

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że korzystasz z wakacji :D
    Noce w namiocie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia! :D
    ja mam jutro ognisko jeju i się doczekać nie mogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tak, tak.. trzeba korzystać póki jest czas..;)
    fajne fotki.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, to namioty Wam się udały:D i z pogodą też Wam się udało:D

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie dzisiaj koło 8 rano zrobiło się strasznie ciemno i wiatr straszny wiatrr :p

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne, pozytywne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam spać w namiocie, tylko zawsze się nie wysypiam ;D
    fajne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią poszłabym na namioty, ale u nas nie ma gdzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja, końcówka wakacji to trzeba korzystać ; D

    OdpowiedzUsuń
  24. czyli musiało byc fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjęcia :D
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę :D
    Fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. z wakacji trzeba korzystać póki są !:D
    U mnie tata też bardziej uległy :PP

    OdpowiedzUsuń
  28. ja mam przykre wspomnienia z namiotami (szczypawice - wrrr) i sie ich boje

    OdpowiedzUsuń
  29. O, jak ja bym chciała mieć wakacje. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger