15:04

z Karoliną!

   Hej, Hej!
Spotkałam się dzisiaj z Karoliną. Poznałyśmy się przez bloga, nigdy wcześniej nie widziałyśmy się na żywo! Karolina ma spory kawałek do Nysy, ale jakoś udało się jej dotrzeć ;) Umówiłyśmy się na rynku. Najpierw poszłyśmy się przejść i trafiliśmy do parku. Pogadałyśmy (w sumie to na początku było trochę cicho, ale później rozgadałyśmy się to nie mogłyśmy przestać! heh). Następnie poszłyśmy na lody *.* I na koniec na kolorowa fontanna! :)

Mowa tutaj o Karolinie, która prowadzi bloga splatane-sluchawki ;)


 Grajek! :D



50 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała się spotkać z jakąś blogerką z niedalekiej miejscowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę spotkanie udane ; D Szkoda, że tak mało dziewczyn jest z Opolskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo! też bym chciała się spotkać z jakąś blogerką, ale niestety nikt nie mieszka blisko mnie:(\,ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę Wam, tez bym bardzo chciała spotkac się z pewnymi osobami poznanymi w internecie :>

    OdpowiedzUsuń
  6. O fajny pomysł dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne są takie spotkania;D

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie, że spotkanie się udało :D Też bym się chciała spotkać z jakąś blogerką ale nikt nie mieszka blisko mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie nawiązywać tego typu znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o! ale fajnie:) też bym się spotkała z jakąś blogerką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spotkanie ^^
    świetne fontanny ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też spotykam się z ludźmi z internetu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie spotkania z blogerkami :D ostatnio też miałam takie spotkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie fontanny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia . Ta fontanna naprawdę wygląda super ; D .
    - admin stylówki ; 3

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajnie ! : D genialna fontanna ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. też chce do tej fontanny :D !

    OdpowiedzUsuń
  18. wow. fajnie się tak spotkać.
    świetna fontanna, szczególnie w ciepły dzień :)
    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia ^^
    też bym poszła do fontanny w taki upał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super tak się z kimś spotkać poznanym przez bloga :) ciekawe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyszłaś na 3 zdjęciu. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale fajnie, że się spotkałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te fontanny w ziemi !!

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba mam taką samą bluzkę tylko inny kolor ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę spotkania :)
    Szkoda że w mojej okolicy nie mieszka żadna bloggerka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie tak sie spotkać z blogerka;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Super są takie spotkania :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A więc widze że spodkanie wyszło świetnie.
    Ciekawe zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam sie z wiekszoscia ze takie spotkania są fajne;D

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne zdjęcia ;)
    fontanny <3

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne takie spotkanie z bloggerką :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Musi być fajnie spotkać się ze znajomą bloggerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. haha, artystyczne to zdjęcie grajka ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuje za komentarz ;)
    obserwuje i zapraszam do mnie:DD

    OdpowiedzUsuń
  36. takie spotkania zawsze są na początku tajemnicze, a potem się rozkręcają;d super

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. fajne są takie spotkania ;)
    super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Udane spotkanie :D
    Zakochałam się w nagłówku!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez w tym roku miałam okazję spotkać się z blogerką (:

    OdpowiedzUsuń
  41. ostatnie zdjecie megaa:)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajne zdjęcia :-)
    to fajnie, że spotkanie się udało :D

    OdpowiedzUsuń
  43. o u nas są podobne fontanny ;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia :D
    Cieszę sie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne takie spotkania blogerek :)
    Ja jestem właśnie we Wrocławiu i też chciałam się z kimś spotkać ale niestety za mało czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  46. slicznie ;))
    to fajnie ze sie udalo ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. fajnie ze mozna zyskać koleżankę z bloga . :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger