wtorek, 9 kwietnia 2013

inspiracje

Cześć.
To był (będzie) męczący wtorek... Niby mało lekcji i dość znośnych ale czuję się okropnie zmęczona. I to pewnie przez poranne dwie godziny wf. O.o Za chwilę uciekłam na matmę, a jak wrócę to powinnam zabrać się za fizykę. Oby mi się to udało. :) Wypisałam się dzisiaj z wycieczki szkolnej do Francji. Trochę szkoda, ale już rozejrzałam się za ofertami biura podróży i możliwe, że podróż marzeeeeeń uda się w te wakacje! :) Od czasu kiedy założyła konto na We♥it , staram się regularnie serduszkować obrazki , zobaczcie :
Włosy, wlosy, włosy! <3



Paris! *,*


18 komentarzy:

  1. Francja jest piękna.! Jestem nią wprost zauroczona także na wakacje polecam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie się wybierasz na swoją podróż marzeń ?

    OdpowiedzUsuń
  3. weź mnie ze sobą do Francji <3

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje świetne i te baletki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej! jak ja Ci zazdroszczę, że odwiedzisz Francję! *.*
    super inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Ci się udała ta podróż marzeń. :))
    Ładne inspiracje.:P

    OdpowiedzUsuń
  8. wypisałaś się? A gdzie chcesz pojechać, hm :D?
    ja mam konto na loveit.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję wf ;)
    Śliczne inspiracje ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo, bardzo fajny nagłówek :3
    powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspiracje kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, ah! *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne inspiracje!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia