sobota, 6 kwietnia 2013

z tygodnia :)

Siema!
Wyspałam się dzisiaj jak nigdy. Nikogo nie było rano w domu , dzięki temu spokojnie mogłam spać do 10. ♥ Jak wam mija sobota? Ja od rana przy laptopie. Widziałam zapowiedź w tv - o 20 Potwory i spółka. Uwielbiam tą bajkę. Zrobiłam kolaż ze zdjęciami z całego tygodnia zrobione telefonem, myślę, że to fajny sposób na dodawanie zdjęć. W sumie jakieś urozmaicenie... :)


♥kiwi,&brzoskwinia&cynamon. ♥ gotowanie.♥ przecudny kolor - rudy.♥ Kodi.♥Kąpiel w pianie.♥

Macie fanpage bloga? Lajk za lajk! Zapraszam klik. Podawajcie linki do fanpage.

35 komentarzy:

  1. Dobre to kwi z brzoskwiniami ? Odchudzam się więc przyda się coś na odmianę ;)Będę potwory i spółka ? awww <3 :D

    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba spróbuję kiwi z brzoskwiniami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. powiedz mi czy Tobie zawsze wychodzi taki kolor jak na opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie tak .. Kiedy farbowałam się na czekolady brąz kolor wychodzi taki jak na opakowaniu :)

      Usuń
  4. świetny blog, serio!
    będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku korzystałam z tego szamponu koloryzującego, ale efekt wcale nie jest taki jak na opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :))
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie oglądałam tej bajki nigdy xd

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy piesio ♥
    ja niestety się nie wyspałam ;c

    OdpowiedzUsuń
  9. O.o!
    Widzę że farbowałaś znów włosy:D
    Pokaż się nam ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie farbowałam się jeszcze :P Nie mam nawet farby kupionej, to zdj ze sklepu :)

      Usuń
    2. Rozumiem;)
      Myślałam że farbowałaś;) Przepraszam za pomyłkę;)

      Usuń
  10. zdecydujesz sie na ten kolor.?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem.. W sumie podoba mi się , ale chciałam wrócić do swojego naturalnego koloru czyli jasny brąz ;)

      Usuń
    2. mnie właśnie też się podoba :))

      Usuń
  11. Anonimowy17:29

    Super blog :) Mam fanpage: https://www.facebook.com/pages/Smilee-JJ/446573335389874?fref=ts :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piesek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakiego programu do robienia kolażu używasz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fotki jak z instagrama ;d
    fajne

    masz instagrama? ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:30

    też uwielbiam tę bajkę, ale dziś stawiam na the voice of poland ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się dzis wyspałam :P

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jak dawno nie oglądałam tej bajki.. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia