14:45

Zaliczenia!

Hej! Uff, tak się obawiałam geografii,  a czwóreczkę mam murowaną, jak to określiła moje nauczycielka.W sumie to była w lekkim szoku, liczyłam na 4 bez odpowiedzi bo mam w sumie dobre oceny, no coż wolałam się nauczyc niż dyskutowac z nauczycielem -.-  Spróbuję się jeszcze dziś nauczyc na fizykę, może coś z tego wyjdzie...

Wczoraj przeglądałam love it, znalazłam kilka ciekawych tatuaży. Marzy mi się na nadgarstku napis bądź ptak ;)




Ale póki co... Wysłałam na gadu A. inspiracje i dziś w szkole zrobiła mi arbuzikaaaa! ;)


A wy chcecie miec tatuaż ?

68 komentarzy:

  1. Ja na pewno chcę mieć na żebrach, na nadgarstku trochę bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się te tatuaże, ale nie zrobię sobie xd

    OdpowiedzUsuń
  3. hahhahahahaha arbuzik ^^
    świetne są,szczególnie z tymi jaskółkami,ale sama bym chyba nie miała odwagi :D
    gratuluję czwóreczki i trzymam kciuki za fizę ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi strasznie podobają się tatuaże, szczególnie na nadgarstku i tak jak na zdj. 3 ;p I też napisy, kwiat albo gołąb :)
    A co do korespondencji to bardzo chciałabym popisać z jakąś blogerką, ale problem w tym, że mam 13 lat i nie wiem czy ktoś chciałby ze mną pisać. Oczywiście mogłabym zapytać, ale problemem jest to, że moja mamuśka nic nie wie o tym, że piszę bloga i nie wiem czy byłaby zadowolona z korespondencji. Może za jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny arbuzik:D
    Chciałabym mieć 4 z geografii tak jak ty^^
    A co do tatuaży to chciałabym napis na nadgarstku:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym mieć tatuaż, ale na ramionach.. dmuchawca lub ptaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam na nodze a po wakacjach robie kolejny ;) pozdrawima i całuje !;)
    Claudia Trish ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tatuaż FOREVER YOUNG bardzo mi się podoba i chciałabym taki mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się podobają i chciałabym mieć na nadgarstku ale wiem, że moja mama się nie zgodzi;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi tatuaże się nie podobają.. Chyba że rysowane długopisami w szkole - wtedy to co innego. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym taki mały delikatny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę mieć tatuaż na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko czasem nie rób takiego arbuza prawdziwego :P Ja od lat zamierzam zrobić tatuaż, ale co chwilę zmieniam miejsce, wzór i póki co odpuszczam, muszę być w 100% pewna, jaki to będzie tatuaż :) Na nadgarstku bardzo mi się podobają, za uchem, na karku <3

    Przy okazji, jeśli masz ochotę zapraszam na moje pierwsze rozdanie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym chciala miec tatuaz ma karku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chcę! śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też o takim marzę, ale w sumie nie wiem czy bym się zdecydowała go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja bym chciała na nadgarstku ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. też muszę zaliczyć fizykę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze pięć! <3
    tak chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się strasznie podobają takie tatuaże <33

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia jeszcze jutro w szkole :)
    ja zawsze sobie robię w wakacje tatuaż, ale henna na plecach:) znaczy siostra mi pomaga bo ja nie sięgam ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. też chciałabym mieć tatuaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten forever young jest piękny. ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful! I want birds like on the 4th picture on my side

    xoxo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bym chciała mieć na nadgarstku, ale boję się go zrobić ;)
    Forever young napis jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. też pragnę tatuaż na nadgarsku, małe, dziewczęce, urocze ♥ paczaj na to: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/205222_377237479001202_1645479898_n.jpg, ręka z babeczką moja, a rysowała koleżanka :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi sie takie tatuaże !

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne te tatuaże ;) Arbuzik też niczego sobie ;D Mi się podobają tylko takie delikatne tatuaże, ale sama chyba bym nie chciała mieć...:)

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałabym mieć tatuaż,boskie są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też myślałam kiedyś o tatuażu , ale nie mam jeszcze konkretnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba nie chciałabym mieć tatuażu, ale jakbym się zdecydowała w przyszłości, to na kilka ptaków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne te tatuaże !

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten z forever young strasznie mi się spodobał,aż zacznę naprawdę o takim myśleć!

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny jest ten na karku i wgl ptaki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne tatuaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. o taak chciałabym mieć tatuaż . :D o też sie uczyłam na fizykę :D

    OdpowiedzUsuń
  37. chciałam baaaaardzo ! : )
    aż rodzice mieli mnie dosyć i sami się zgodzili haha : )

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo. ale to tylko dlatego, że łopatka jest takim unerwionym miejscem. na nadgarstku nie boli chyba aż tak bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Podobają mi się niektóre niewielkie, delikatne tatuaże zawierające w sobie jakieś przesłanie ważne dla osoby, która umieszcza je na swoim ciele. Sama jednak chyba bym się nie zdecydowała, bądź co bądź tatuaż zostaje na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  40. nie dawno robilam podobna notke

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, mi też się marzy mały, uroczy tatuaż. Napis lub dmuchawiec na przykład, o.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy12:03

    W niedalekiej przyszłości sobie zrobię:-)Moja siostra sobie zrobiła na plecach aniołka,bardzo ładny.Moi rodzice dowiedzieli się po pewnym czasie,prędzej czy później by się o tym dowiedzieli.Cóż jest pełnoletnia,ale i tak się jej oberwało:(I bądź tu człowieku dorosły.
    Pozdrawiam <3
    Madzia**

    OdpowiedzUsuń
  43. kumpela mieszka w Anglii ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja raczej nie jestem zwolenniczką tatuaży , ale myślę że te dwa lecące ptaszki albo to stado uciekające z klatki, pasowałoby Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jak tylko skończę 18 lecę do studia po tatuaż :) osobiście jestem ich fanką, ale z umiarem.

    OdpowiedzUsuń
  46. no u mnie też teraz pada :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja chciałabym mieć na nadgarstku i szyi ;d
    Inspirację są świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  48. ja niby chce niby nie chce xd

    OdpowiedzUsuń
  49. mi się podobaja takie małe na kostce/nadgarstku/szyi<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Mi się podobają napisy na nadgarstku *.*

    OdpowiedzUsuń
  51. Otagowałam cię na moim blogu w tym poście --->
    http://sharonstyle13.blogspot.com/2012/06/tag.html

    OdpowiedzUsuń
  52. też mi się marzy tatuaż na nadgarstku ;))

    OdpowiedzUsuń
  53. ja cały czas czekam na mój tatuaż. zapisuję się już od paru miesięcy i albo nie mam kasy albo tatuażysta czasu. ale już wiem co i gdzie chce zrobić. na nadgarstku są fajne ale ja chce coś większego na plecach i potem też coś większego na ręku. kocham tatuaże i nie mogę się doczekać mojego ale jak zrobię to dodam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  54. dobry arbuz! :D zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak będę miała 19 lat, to planuję sobie zrobić właśnie takie ptaki na dłoni ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja chciałabym mieć tatuaż na łopatce albo koło kostki :). A podobają mi się bardzo te ptaki mm.. :3

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo chce mieć tatuaż na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger