piątek, 8 czerwca 2012

WHY?

Hej, wczorajszy wieczór spędziłam bardzo przyjemnie, łaziłam ze znajomymi po zakątkach naszego miasta! Haha! W mojej szkole w czasie rozpoczęcia Euro 2012 odbywają się zajęcie, ale ja jako "wierny kibic" (nie cierpię piłki nożnej) zrobilam sobie wolne... O 16:30 z pewnością będę oglądac rozpoczęcie igrzysk ;)

Na loveit znalazłam kilka inspiracji paznokci, wszystkie wzorki, rysunki są piękne, ale ja nie potrafię rysowac na kartce a co dopiero na paznokciach ^^ Więc natknęłam się napis "WHY?" Pomalowałam paznokcie jasnoróżowym, a następnie zamoczyłam drewniany patyczek (do szaszłyków) w różowym lakierze.
Efekt:


Muszę jeszcze trochę nad nimi popracowac, szczególnie nad "Y"!
*Edycja* Coś mi nie pasowało w paznokciach "WHY?" Zrobilam nowe :
Które lepsze?

40 komentarzy:

  1. Mnie się podoba:) bardzo ładnie je zrobilas :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:45

    świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNY BLOG .! OBSERWUJEMY.?
    ZAPRASZAM DO MNIE ;
    http://berry098.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cuuudne <3 ^^
    ja tam bardzo kocham piłkę <3 (;
    ogółem to my dziś mamy wolne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne ci wyszly ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah. Świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają bardzo ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy14:56

    Pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czasem będzie coraz lepiej ci wychodzić. ;) Ale pomysł naprawdę fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to późno macie te zajęcia...
    Ciekawie wygląda ten wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba każdy będzie dzisiaj oglądał mecz ;) U nas mieliśmy wolne. Fajny pomysł na paznokcie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Że Ci się chciało ;p Mhhhm *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe są;))
    fajnie Ci wyszły^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też nie lubię piłki nożnej:D

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie jest! ♥ ja nie lubię piłki nożnej, ale będę oglądać, bo mam bonus w orange, że za każdy gol dostanę 10 sms do wykorzystania do orange, a jak polska reprezentacja strzeli gola to 100 sms : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm chyba te pierwsze lepsze ; p

    OdpowiedzUsuń
  18. urocze efekty, ale ten drugi u mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:10

    ładnie wyszedł ci napis ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:39

    pomysłowe xdd

    yy zapraszam na new notke

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też lubię kombinować z malowaniem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wydaje mi się, że zdecydowanie lepsze są de dwukolorowe :)
    moja artystka;*

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne te z "why" i na pewno oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te z 'WHY' był lepsze : DD

    OdpowiedzUsuń
  25. że tak powiem - paznokcie z przesłaniem ;) ta druga opcja też mi się podoba - i nawet nie razi to, że różowe ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  26. kolory są świetnie dobrane ;) pozdrawiam i zapraszam na precious-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy07:38

    2 ładniejsze. :D choc te WHY- też spox. ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Obydwie wersje są super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11:31

    Drugie fajniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne ;D drugie chyba lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny napis ;) Też bym taki chciała ;D Nie zdążyłam, a chciałam wziąć udział w konkursie... ;( Może w następnym będą do wygrania kolczyki . ? Pozdrawiam i zapraszam do mnie . ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam taki sam lakierek;p Serdecznie zapraszam do mnie.Dopiero zaczynam;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia