wtorek, 12 czerwca 2012

List

Hej, wczoraj otrzymałam list od Weroniki za który jej serdecznie dziękuje ;* To był mój, juz trzeci list jaki otrzymałam, ale pierwszy na który odpiszę ^^ Doszłam do wniosku, że chyba nawet lepiej otrzymywac listy niż pocztówki. Więc mam dla was propozycję, osoby które byłyby zainteresowane korespondencją ze mną lub jednorazowym listem to proszę o kontakt mailowy (adres maila znajdziecie w zakładce kontakt ;)

Otrzymałam również słodką kokardkę ♥

 Odpisałam już Weronice i wcale nie było tak ciężko ^^

53 komentarze:

  1. śliczna kokardka :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute ribbon.
    I want a bracelet :) thank for your regard :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię dostawać zarówno kartki, jak i listy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To miłe dostać taki list :)
    A kokardka jest przesłodka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no , fajnie ze tak sobie piszecie :)

    jeśli chcesz wejdź do mnie i otrzymaj za darmo pudełko z niespodziankami ShinyBox

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak super xx
    Jupi znalazłam osobę z która będę mogła korespondować ! :D
    Pisałam też o listach na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne takie listy (; na pewno poprawiają humor (;
    ale sama bym nie wiedziała co mam napisać ;D bardzo fajna kokardka!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kokarda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak to mile odczucie dostając list :D
    Mam prośbę, czy mogłabyś się tutaj zarejestrować http://shinybox.pl/?ref=5337e5c
    jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś:P Tu można otrzymać kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. super taki liscik :> ladna kokardka ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna ta kokardka;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez czekam na list :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kokardka. Xd.
    Ale się opisałaś. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. dostawanie listów to cudowna sprawa:)!
    śliczna ta kokardka :o

    OdpowiedzUsuń
  16. No problem , give me your address on e-mail and say me what present you want :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy17:41

    Ładna kokardka i WOW sporo napisałaś ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:54

    urocza kokardka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa sprawa z tymi listami:) Z pewnością się zastanowię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kokardka :)
    Podoba mi się ta sprawa z listami xd

    OdpowiedzUsuń
  22. ładna kokardka :D ja juz dawno nikomu nei wyslalam zadnegom listu ani nie otrzymalamxD

    OdpowiedzUsuń
  23. kokardka <3 // byłam w Kołobrzegu. :) , wpadaj częściej, będzie mi bardzo miło. przejrzałam Twojego bloga "na szybko" i już bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hoho, ale fajnie, nigdy nie wysłałam do nikogo listu xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie pamiętam kiedy ostatnio wysłałam komuś list ;D
    W każdym razie fajna sprawa :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:20

    Ja nigdy nie potrafię się zebrać do napisania jakiegokolwiek listu, jakoś mi to nie wychodzi. Ale cóż poradzę ;)
    Super kokardka, chyba sama sobie takązrobię :)

    Przy okazji serdecznie zapraszam do siebie:
    ametystowysen.blogspot.com/
    Sprawisz mi OGROMNĄ radość, jeśli zajrzysz ;)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznz kokardka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie musi być dostać taki list ;). Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie pewnie dostać taki list :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ja pisałam tylko i wyłącznie o koleżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nice bow! And yeah, postcrossing sounds cool! E-mail me the details and so here: sootjeelina1997@gmail.com

    xoxo Sootjeelina

    OdpowiedzUsuń
  32. kokardka :)! widzę że masz fajne paznokietki!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny pomysł. ja kolekcjonuję pocztówki, ale list też miło dostać. :]

    OdpowiedzUsuń
  34. czemu nie! :D bardzo lubię korespondować. ;)) jak chcesz to ja ci mogę wysłać kartkę, bo mam spory zapas. :D mogę też napisać parę słów, tylko nie wiem czego byś chciała się dowiedzieć, haha. jak coś to pisz. :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20:17

    ładne paznokcie i kokardka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie słodka :)) + zazdroszczę długich paznokci! :))
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy20:41

    Ale fajna kokardka ^.^

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20:50

    wow. dość długi ten list hehe .:D słodka kokardeczkaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. strasznie długi ten list ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. cieszę się,że kokardka się podoba. ^^
    czekam z niecierpliwością na list od ciebie. <3`.

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne logo bloga! zakochałam się <3

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. napisałam ci maila. ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy22:52

    długi ten list :o
    a kokardka sicznaa ;3

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny pomysł z tymi listami śliczna kokardka! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog!
    Zapraszam do mnie, kilka nowości :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. jak ja dawno nie pisałam listu..

    OdpowiedzUsuń
  47. ale fajnieee. bo kto listy pisze ;) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dziekuje :> pozdrawiam nn

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia