12:17

Cherry kiss

Kiedy wykonałam make up oraz wyprostowałam włosy na bal, czegoś mi brakowało... Na półce zauważyłam błyszczyk, który niedawno dostałam. Ale nieużywałam go, ponieważ nie lubię błyszczyków, pomadek i innych rzeczy na ustach. Raz, kozie.... Pomalowałam usta błyszczykiem o cudownym zapachu wiśni *.* Wbrew tego, że nadal źle się czułam z czymś klejącym na ustach, to nie zmazałam. Wytrwałam do końca, co więcej teraz nie mogę bez niego się nigdzie ruszyc, a wszystko dzięki wiśni ^^



O czym chcielibyście następne posty? Czekam na ciekawe propozycje ^^ 
Miłego dnia ♥

44 komentarze:

  1. nie używam błyszczyków :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam błyszczyków, jak coś to już tylko i wyłącznie pomadka ;p Mrr, całuśne usteczka;*
    Może post o... nie mam pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zbytnio nie uzywam blyszczykow choiaz mam taki jeden ale to tylko na jakies okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no kredki ;p haha!

    OdpowiedzUsuń
  5. błyszczyki bardzo ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie lubię błyszczyków,za bardzo się kleją ;D ale jak ma dobry smak to nie jest tak zle ;D
    a posty o ty co zawsze,bo są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie lubię błyszczyków, wolę moją niezawodną pomadkę Nivea Pearly Shine :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się u ciebie ! bede wpadać i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również nie lubię błyszczyków:D ale z tej firmy mają świetne zapachy^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ; D
    Ale ja tam wolę carmex *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie. Wrr. >.< Jak dojdzie to Cię o tym poinformuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmmm, ładny kolorek ma ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię błyszczyki. ;)

    Doszedł list .? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne paznokcie ; D a błyszczyki lubie ^^
    obserwuje i licze na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię błyszczyki, ale rzadko używam xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie przepadam za błyszczykami, ale mam kilka, głównie ze względu na zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnego masz paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jakoś nie przepadam za błyszczykami, wolę pomadki aczkolwiek ten mnie zaciekawił:)
    Świetne ma opakowanie;D
    Hmm... Może jakiś outfit czy pomysł na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  19. wolę pomadki : D

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17:50

    Masz strasznie zaniedbane paznokcie i malujesz skórki :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaniedbane? Po czym to wnioskujesz? A co do skórek, to wiem, że je maluję! Zdj. paznokci robię od razu po pomalowaniu, a dopiero później usuwam z nich lakier -.-

      Usuń
  21. podoba mi się ten blog :)
    zapraszam do zobaczenia mojego :)
    http://hayleydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się ten blog :)
    zapraszam do zobaczenia mojego :)
    http://hayleydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. omomom. *_* wiśniowy błyszczyk hehe :D.
    ja kocham błyszczyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny kolorek :D
    A co do kolejnych notek , to pisz o swoim życiu, zainteresowaniach i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam wiśnie i wszystko co z nimi związane ;)

    scottismylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiśniowy jest jednym z lepszych .
    Oglądałam poniższe posty, tak pobieznie i mam pytanie czy mogłabyś dodać jakąć fotkę z balu . ;)
    Nie proszę o klasową tylko chciałabym zobaczyć jak się prezentowałaś . ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. już zmieniłaś paznokcie?:D ja nie lubie blyszczykow ;d tylko szminki, balsamy i wazelinę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja uwielbiam błyszczyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam błyszczyk z tej firmy, ale Czerwony Granat. tak jak nie lubię błyszczyków, to ten jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. chciała bym zobaczyć zdjęcia z tego balu

    http://the-simple-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nigdy nie lubiłam błyszczyków, bo się tak kleiły do ust, uggggh :D

    OdpowiedzUsuń
  32. ja sie przekonalam do blyszczykow ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. też mam błyszczyk z tej serii Essence, bosko pachną i smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger