czwartek, 14 sierpnia 2014

rok razem i chińska knajpka!

Czas zdecydowanie za szybko biegnie.. Już połowa sierpnia! Dokładnie miesiąc temu byłam jeszcze w słonecznej Bułgarii. Akurat podczas naszego pobytu tam, wypadła nasza pierwsza rocznica! To był cudowny dzień, z pewnością nigdy tego nie zapomnę. :) 


Strasznie tęsknie za Złotymi Piaskami, za tym cudownym miejscem i za czasem wspólnie spędzonym!



Obok naszego hotelu, całkiem niedaleko znajdowała się chińska knajpka. Przyznam, że nigdy nie próbowałam kuchni chińskiej! Tak mi zasmakowało jedzenie tam, że bywaliśmy tam prawie codziennie. W końcu odważyłam się spróbować owoców morza. Oprócz kalmarów, które posmakowały mi już w Hiszpanii, zachwyciłam się smakiem krabów! :)





Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. bardzo chciałbym choć raz odwiedzić chińską restaurację (:
    pozytywne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku gratulacje! ja osobiście nie przepadam za krabami:)

    http://mrauu33.blogspot.com/ zapraszam na dwa konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje i zyczę jeszcze setki takich rocznic ;) miłosci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:55

    obstawiam pierwszy raz, tego z pewnością się nie zapomni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonimowy sherlock niestety się pomylił ... :(

      Usuń
    2. Anonimowy15:32

      'niestety' :D

      Usuń
    3. ogaaaaaaaarnij się, bo to się robi odrobinę niesmaczne!

      Usuń
  5. Gratulacje i jeszcze więcej rocznic :) Uwielbiam chińskie jedzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14:31

    Szczęścia! ♥ Chyba nie wzięłabym tego do ust :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna z Was para! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dania kuchni chińskiej po prostu wymiatają! Gratuluję rocznicy :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sumie bardzo lubię próbować różnych nowości, więc gdybym miała możliwość, na pewno spróbowałabym czegoś z kuchni chińskiej :)
    Trzymajcie się ciepło przez następne lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie razem wyglądacie ♥ Buziaki i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:50

    Gratulacje i życzę Wam kolejnego roku,lat razem:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12:45

    Gratulacje, ładnie razem wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia