czwartek, 21 sierpnia 2014

krem Bielenda

Cześć!
Przed zakupem kremu do depilacji , szukałam recenzji kosmetyku.Niczego konkretnego nie znalazłam, postanowiłam sprawdzić go na własnej skórze. Wiele z was prosiło, aby napisać kilka słów o kremie. 


Producent zapewnia, że krem łagodnie i bardzo dokładnie usuwa włoski, czyni depilację wyjątkową szybką, bezbolesną i skuteczną. Wystarczy nałożyć krem na nogi, po 5 - 10 min zebrać krem za pomocą szpatułki. Niestety z tym zgodzić się nie mogę. Kompletnie nie nadaj się do tego. Fakt, pięknie pachnie, nic poza tym. Śmiało można stwierdzić, że jest to dobry balsam! ;)


W Rossmannie można dostać ten krem za ok.10 zł. :)

16 komentarzy:

  1. A jednak! Wiedziałam, że coś tak dobrego nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za bielendą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda, że nie działa tak jak piszą, bo zapowiadało się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że zawiódł- tak fajnie się zapowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, miałam nadzieję w tym aloesie :) dzięki za recenzję!

    http://mrauu33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:59

    Nienawidzę bielendy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten i cukrowy, na razie używałam tego drugiego i dobrze się sprawdził ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie wierzę w takie typu cuda, że krem usunie wszystkie włoski itd. Może coś takiego istnieje, ale jeszcze się z tym niestety nie spotkałam, a fajna byłaby z tego spawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo tani jest :) muszę go kupić !

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny produkt;)
    pozdrawiam cieplutko ;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie zadziałał. Ale Zazwyczaj tak jest że tanie kosmetyki są niedobre. :/ Choć nie zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda ze nie zadziałał :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż, szkoda, że nie zadziałał. Nie powinnyśmy wierzyć w opisy producentów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21:54

    Dużo osób skarży się na bielandę^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę przykro, że nie spełnił swojego zadania :C
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę przykro, że nie spełnił swojego zadania :C
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia