10:37

strawberry breakfast

Dzisiaj wstałam dośc wcześnie, ale tylko dlatego, że zadzwoniła mama... Zazwyczaj na śniadanie zadowalałam się herbatką, natomiast dziś ktoś podrzucił mi do kuchni cały koszyk truskawek! Pachniało niesamowicie i postanowiłam zrobić najprostsze "śniadanie" świata. Truskawki z cukrem rano smakują jeszcze pyszniej!  


 A Wczoraj troszkę pojeździłyśmy z Justyną rowerkami, a później pojechałam do mojego chłopaka. Za chwilkę też się do niego wybieram, będziemy grac w babingtona! :)

16 komentarzy:

  1. uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo <3 Ja wczoraj robiłam koktajl truskawkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dawno nie jadłam truskawek. ^^ U mnie teraz królują czereśnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też kocham truskawki , najlepiej w formie koktajlu :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, polecam jeszcze koktajl z truskawek <3 też dobre śniadanie! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten owoc, a koktajl jest pyszny! :>
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, uwielbiam truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskaweczki !!
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam truskawki na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam truskawki z cukrem, ale ja jeszcze dodaję śmietany i jem w misce :p

    OdpowiedzUsuń
  12. truskawki pycha !

    OdpowiedzUsuń
  13. Truskawki są przepyszne :) Ale powinnaś jeść więcej na śniadanie! To najważniejszy posiłek dnia, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger