piątek, 25 lipca 2014

33 strona!

Wyrobiłam się z oddaniem artykułu na czas. Po przyjściu do redakcji naczelna wszystko dokładnie przeczytała, słowo w słowo. Poprawiła błędy, przejrzała zdjęcia i..  powiedziała, że autor tego artykułu wygląda na kogoś doświadczonego! haha :) Kiedy tekst przeszedł przez ręce naczelnej, korektor wspólnie ze mną zajął się rozmieszczeniem artykułu na stronie! I 33 strona cała moja! W dodatku cykl rzeczy mojego autorstwa to PISANE PIÓREM MŁODEJ REPORTERKI. jejku już nie mogę się doczekac wtorku (29.07), kiedy to mój pierwszy artykuł ukaże się w gazecie :D


:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje! To ogromny sukces w takim wieku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje w takim razie i czekam na skan gazety! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu gratuluje :) o czym pisałaś?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! pamiętam jak ja napisałam artykuł i zobaczyłam go w gazecie - piękne uczucie!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10:24

    gratuluję też chciałabym kiedyś pisać do gazety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GRATULUJĘ <3.
    Chętnie przeczytałabym Twój artykuł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oouu , pochwal się nim koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;)
    Super sprawa i podziwiam, że chciało Ci się w wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) Z chęcią go przeczytam ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia