wtorek, 6 sierpnia 2013

Sex w wielkim mieście!

Pisałam we wcześniejszym poście, że zamierzam obejrzeć film! Poszukałam trochę i zdecydowałam się na bardzo lekką i wakacyjną komedię - Sex w wielkim mieście. 


Z dala od Nowego Jorku. Carrie, Samantha, Charlotte i Miranda trafiają do jednego z najbardziej luksusowych, egzotycznych i tętniących życiem miejsc, gdzie przyjęcia nigdy się nie kończą, a każdy zakątek skrywa coś wartego odkrycia. Ta ucieczka z wielkiego miasta przypada w idealnym momencie dla każdej z przyjaciółek, które zdają sobie sprawę z tego, że ugrzęzły w tradycyjnych rolach związanych z małżeństwem, macierzyństwem, i nie tylko... I postanawiają z tym walczyć.
Fajny film na wakacyjną nudę... ^^

18 komentarzy:

  1. chętnie obejrzę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam jeszcze^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam tego filmu :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. coś kojarze, ale... to nie był przypadkiem taki serial?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba obejrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie jakoś nigdy "nie ciągnęło" do tego filmu ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie oglądałam ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie ogladalam, moze obejrze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam go :)

    w lipcu chyba leciał w jakąś sobotę na tvn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Seks w wielkim mieście - serial, filmy, książke po prostu uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam i film i serial, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Seks w Wielkim Mieście :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ten film jak i serial :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tego filmu. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10:52

    nie przepadam xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam, ale może się skuszę :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia