czwartek, 19 lipca 2012

Dobry wybór?

Heeej!
Myślałam,że dziś pojedziemy do Opola, przynajmniej rozejrzeć się za nowym aparatem. Ale niestety się nie udało. Rodzicie obiecali mi aparat na koniec lipca. Zawsze coś... Wczoraj poszukałam trochę w necie i znalazłam w sumie dwa modele w przystępnej cenie (bo to dość ważne). Nie wiem na którego się zdecydować, kompletnie się na tym nie znam. Byłabym wdzięczna gdybyście mi doradzili, lub polecili swój aparat. ;)

Nikon coolpix L810 

Fujiifilm Finepix S2950HD


46 komentarzy:

  1. Nikon to dobry wybór mam coolpixa L120-poogladaj zdjęcia które nim robie :)
    Ma dużo funkcji i bardzo dobry zoom
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam fujifilm hs10 ;d
    30x zoom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14:42

      zarejestrujesz się?!;)
      http://shinybox.pl/?ref=e4b1411
      DANE NIE MUSZĄ BYĆ PRAWDZIWE!
      co do aparatu to ten drugi ja go mam i jest zaje*** robi super zdjęcia wszyscy są zadziwieni cudeńko<3

      Usuń
  3. niestety nie znam się na aparatach więc nic ci nie polecam, bo nie chcę cię wprowadzić w błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie znam się na tym :( ale jak bym miała wybierać to byłby ten pierwszy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Nikon lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam Nikona D80 i jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:50

    nie znam się na aparatach, ale ja bym wybrała tego 1 xd.

    OdpowiedzUsuń
  8. I hope you receive my package soon ^ ^
    I would do a post of yours soon ^ ^
    Thanks you

    I prefer Nikon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. polecam Ci Nikona, ja mam sony, ale mój brat na Nikona i robi świetne zdjęcia ! :)
    mój pierwszy blog - http://maj-maaj.blogspot.com/ ;) wbij jak chcesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też się nie znam, ale pierwszy ładniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14:03

    Nikon mój . <3 Jeżeli już to właśnie Nikona polecam. ; )
    Widzę, że z jednego województwa jesteśmy. ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. NIkon, zdecydowanie NIkon ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:29

    ok. 48 km a Ty ? ; > Niecałe 45 minut jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14:48

    Ja między Nysą a Brzegiem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:39

    Właśnie zmienię aby lepiej się czytało ;))

    Ja chciałabym nikona d5100 lub starszy model d3100 a co do tego to nie wiem. A co do marki nikon vs fujifilm to podobno nikony są lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fujifilm kochana (; tama mam taki,jest bardzo dobry i robie cuuude zdjęcia ^^ mi nikon bardzo szybko się popsuł ;<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tam na aparatach się nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Też się nie znam, ale słyszę tylko jak wszyscy chwalą Nikony :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17:23

    ja się kompletnie nie znam, na aparatach :0 ale z poprzednich komentarzy widzę że Nikon górą :))

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam się na aparatach ale słyszałam, że NIKONY <3 są bardzo doobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam nikona D5000, nikony są naprawdę świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja się na aparatach nie znam, choć bardzo chciałabym mieć jakiś porządny. Wybrałabym Nikona ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że nikon fajniejszy^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam się, ja mam Canona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie znam się na aparatach, ale mam nikona i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19:45

    Your camera ?
    http://nonuncadecirnunca.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wybrała bym Nikona, podobno najlepsza firma :)

    OdpowiedzUsuń
  28. moim zdaniem lepszy fujifilm ! po 1- efekt zdjęć prawie taki sam jak w nikonie, po 2- o wiele tańszy
    moja przyjaciółka go ma i zdjęcia wychodzą genialne *.*

    zapraszam do mnie na nową notkę ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20:41

    rozpoczełam akcję 'listy' ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym wzięła Nikona :))

    OdpowiedzUsuń
  31. też niedługo będę kupowac aparat i też nie wiem jaki ;/ . ale wydaje mi się, że lepszy by był nikon :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak dla mnie nikon i Canon zawsze będą naj.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja ostatnio kupiłam Nikona D3100 i jestem zadowolona. Mój tata dzwonił do swoich kolegów "specjalistów" i oni powiedzieli, że mimo wszystko Nikon, to zawsze będzie Nikon. :3

    OdpowiedzUsuń
  34. JA przez jakiś czas miałam nikona i byłam z niego bardzo, bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiem jaką cenę mniej więcej byś chciała, ale wiem, że ten pierwszy nikon chodził w podobnej cenie do mojego aparatu :) ja mam fujifilm HS20 exr i jestem z niego bardzo zadowolona, jest dobry dla osób, które chciałby trochę pogłębić się w fotografii :) jeśli chodzi o cenę to ja dałam za niego jakieś 1000zł.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy11:06

    NIE fujifilm!!!!

    Nikon to bardzo porządna firma, ja z tych dwóch wybrała bym nikona!

    OdpowiedzUsuń
  37. ja bym wybrała nikona, porządniejsza firma :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy00:15

    heheheeh I've got the second unit.!!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja planuję zakup tego fujifilm jeśli nie dostanę stypendium. o nikonach słyszałam że sa skomplikowane w obsłudze, a ten fujifim ma dużo pozytywnych recenzji a cena naprawdę zachęca do zakupu. w rtv euro agd jest on za 549 zł, teraz w promocji, 499

    OdpowiedzUsuń
  40. ja planuję zakup tego fujifilm jeśli nie dostanę stypendium. o nikonach słyszałam że sa skomplikowane w obsłudze, a ten fujifim ma dużo pozytywnych recenzji a cena naprawdę zachęca do zakupu. w rtv euro agd jest on za 549 zł, teraz w promocji, 499

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia