środa, 11 kwietnia 2012

Cytrynowe trampki !

Wracając z Wrocławia po drodze zauważyłam drogowskaz, który prowadził do sklepu Pepco. Dużo słyszałam o tym sklepie (przeważnie na blogach). Głównie chciałam kupic kolorowe trampki, na które był tak ogromny szaaaał na blogach ^^. Udało mi się dostac właśnie cytrynowe i przesłodki długopis! ;))


 I długopis... Szkoda, tylko że źle się nim pisze ;c

Jak tam pierwszy dzień szkoły?! U mnie nawet ok, dostałam +4 z polskiego, no ale gorzej z chemii - poległam na niezapowiedzianej, poświątecznej kartkówce ;( 

38 komentarzy:

  1. Z pepco ^^
    Hehe, ja mam różowe ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je sobie wczoraj kupić, ale w moim pepco zostały już same tak jakby brudne..xd I jeszcze nie było mojego rozmiaru..xd

    OdpowiedzUsuń
  3. PEPCO <3 :D
    Śliczne te trampki, ja zastanawiam się nad kupnem różowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę Pepco gdzieś koło siebie! Tam jest tyle fajnych rzeczy, a najbliższy jest chyba dopiero we Wrocławiu :( Ale następnym razem tam pójdę, nie ma bata :D

    OdpowiedzUsuń
  5. co za zbieg okoliczności! :D wygodnie są ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebiste buty i słodki długopis :) u mnie w szkole tez fajnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja takie chce, ale u mnie w mieście nie ma Pepco -__-

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale no sliczne sa! :D

    Dziekuje za komentarz u mnie i zapraszam, nowa notka ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Ja też właśnie mam zamiar kupić takie trampki. ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16:56

    a mi sie dzisiaj nie dostało za nieprzygotowanie z polskiego- i to jest chyba mój dzisiejszy sukces.
    bez kituu- nie lubie chemii ;/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne trampki!
    bardzo fajny nagłówek.
    + nauczyciele nie rozumieją,że my UCZNIOWIE mamy prawo do odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny maja kolor te trampki :) ja mam takie tylko że szare.
    U mnie w szkole dzisiaj lajty ;d mięliśmy lekcje zywej historii na technice a tak to lekcje byly lozne, omijajac 2 godziny polskiego :/

    OdpowiedzUsuń
  15. no właśnie,ja dzisiaj miałam sprawdzian;/ więc wiem o co chodzi :)
    a jutro ja mam kartkówkę z chemii,więc trzymaj kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam takie buciki ;p !

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor trampek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18:25

    ładne trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje dwie koleżanki mają ten kolor trampeczek ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. mam te trampki :3
    zeby sprawdzic w jakich warunkach mieszkam itd...

    OdpowiedzUsuń
  21. jej, słodkie :D
    lubie pepco, są tam fajne rzeczy, a nie drogie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojeja! Jaki fajny kolor ;D

    U mnie po świętach.. hmm, całkiem normalnie. Ale już mam full nauki na kartkówki i sprawdziany, a jutro najgorsze - niemiecki ! ._.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny kolorek . ;)
    MAsz rację te trampki to szał . ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pepco jest świetny można tam znaleźć wspaniałe rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. łaa cytrynowe, fajny długopis :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne trampeczki:))
    a chemia jest taka fajna!:p

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się - lekcje powinny zaczynać się o 11 :]
    świetne trampki <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne, co za nauczyciel robi kartkówki zaraz po świętach? :(

    OdpowiedzUsuń
  29. s;iczne sa ja mam niebieskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. widzę, że nie tylko ja mam "inne" długopisy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia