sobota, 8 września 2012

sobotnie plany

Cześć. 
Wczoraj spotkałam się z ludźmi, z którymi spędziłam 9 lat w jednej szkole (baa! z niektórymi nawet w jednej klasie) Wszyscy rozeszliśmy się do różnych szkół, więc fajnie było wczoraj wysłuchać opowieści o ich nowych szkołach, klasa i nauczycielach :) Teraz możemy spotykać się tylko w weekendy. I właściwie dzisiaj, korzystając z okazji, że moi kochani rodzice wyjechali na krótki weekend to zaprosiłam do siebie znajomych! Przyjdą też dziewczyny, ale one zostaną do niedzieli. Rano ogarnęłam troszkę swój pokój, a teraz zamierzam przeglądnąć Joya i obejrzeć powtórki serialu. :)


A jakie są wasze plany na sobotę? 

42 komentarze:

  1. mam nadzieję, że ze swoimi ludźmi z gim też będę się spotykać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak do tej samej szkoły;))
    Takie spotkania są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sprzątnie, lekcje, projekt do szkoły -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenistwo i wymycie psa;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Herbatka.. ^^
    Ja dziś jadę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie spotkać się z przyjaciółmi czy znajomymi ;) Nasze drogi z przyjaciółmi tez się rozeszły, choć z niektórymi staram się spotkać jak tylko jest taka możliwość;). A moje plany na dziś? Maliny, sprzątanie, chłopak, ot, tak w skrócie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja niestety mam dużo nauki wiec będę sie uczyć, później ide na zdjęcia, a następnie z chłopakiem.

    kupiłam joya i cosmo i przez natłok pracy nawet nie mam czasu przeczytać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:58

    muszę ogarnąć pokój ;( A potem może gdzieś wyskoczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OO udanej imprezy życzę !
    I pamiętaj nie lej za dużo alkoholu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12:13

    Ale ja lubię tego twojego bloga :)
    Miło się czyta i ogląda zdjęcia.
    Ja muszę posprzątać pokój, a potem wybiore się na rower.
    Miłej soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Joya :)
    Ja planów na weekend nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. JA DZISIAJ RODZINNIE :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie mam planów, a Twoje są super. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narazie planów żadnych jeszcze nie mam. Aczkolwiek twoje są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12:50

    ja odpoczywam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wole awanti - więcej obrazków ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. miłęj soboty a na mnie czeka nauka

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:17

    miłego weekendu :)
    obserwuję♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie że udaje wam się tak spotykać :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. miłego weekendu ;)
    ja nie mam żadnych..

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13:42

    a ja wypoczywam w weekend ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. to nie moje imieniny x.x nie ma to jak czytać notke

    OdpowiedzUsuń
  23. ja za chwilkę wychodze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja na dzisiaj planów nie mam;)
    będę się lenić w domu! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Chata wolna ;D Heu heu ^^
    Miłego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bawcie się dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. to widzę, że weekend będzie udany! :) czekam na jakieś fajne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, to niezłe masz plany :D

    OdpowiedzUsuń
  29. tak, też życzę dobrej zabawy ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Miłej zabawy ;**

    Jeśli możesz to skomentuj u mnie dwa nowe posty o bluzeczce i zegarkach :* paaulinkaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. udanego weekendu, w sumie jego końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja jak zwykle bez planów :D

    OdpowiedzUsuń
  33. oooo. też bym się napiła herbatki :D !

    OdpowiedzUsuń
  34. fajnie tak sie spotkać ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21:49

    Moi rodzice też wyjechali na krótki weekend :)
    Herbatka ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. miłego weekendu :D a ja muszę ogarnąć trochę pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22:20

    zimna sobota = brak szczególnych planów. w końcu remont dobiegł końca, szybkie zakupy i tak jakoś zleciało :3

    OdpowiedzUsuń
  38. ja sobotę spędziłam w domu, choć miałam wyjść, ale pogoda jest okropna i mi się odechciało :D

    OdpowiedzUsuń
  39. ja sobote bardzo fajnie spędziłam-za miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  40. sobota byla bardzo fajna ;))
    mam nadzije ze spotkanie sie uda ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia