czwartek, 19 stycznia 2017

Nowy rok

Przede wszytskim szczęścia i miłości w nowym 2017 roku! Oby był lepszy, nie gorszy niż poprzedni. A z nowym rokiem...nowe postanowienia. Zaczęło się od zakupu nowego aparatu. Jest świetny, chociaż trudo mi jest przestawić się z p500,  na lustrzankę. Na prawdę czuję różnicę! Mam konkretne plany i zamiary związane z aparatem. Ale wszytsko w swoim czasie, teraz muszę duuuuuużo ćwiczyć. Praktyka czyni mistrza. :)




Sylwester to był piękny czas - spędzony w Katowicach. Zakochałam się z tym mieście. Mimo, że jest ogromne, jest piękne. Impreza, Sylwester z Polsatem jak najbardziej udana. Jestem wielką zwoleniczką spędzania własnie w ten sposób ostatniej nocy w roku.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy17:08

    fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis i zdjęcia! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam jeszcze w Katowicach. Może jak tam będę to też zakocham się w tym mieście.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia