18:29

HELLO!

Minął tydzień, od czasu kiedy skończyły się ferie... Zdążyłam się już przyzwyczaić do szkoły, ale nie zdążyłam nawet podsumować tegorocznych ferii. Były one najcudowniejsze, bo większość czasu spędziłam z moim chłopakiem, te wszystkie imprezy, cudowne prezenty i jeszcze lepsze walentynki! Tak fajnie Go mieć.  A tydzień po, czyli w tę sobotę był Dzień Kobiet można powiedzieć, że to dziwne święto.. Nie przepadam za tego typu świętami, ale z uśmiechem przyjęłam różę, która znacznie poprawiła humor! ;)


Niestety jutro już poniedziałek! :(

9 komentarzy:

  1. Śliczna róża :) Ja również dostałam.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne różna , ja dostałam tulipany :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja znów lubie dostawać kwiaty czy prezenty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest. : )
    Aj już jutro wtorek i jakoś zleci ten tydzień. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna róża ;)
    ja dostałam tulipany w tym roku ;)
    Blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra róża-nie jest zła HIHI:) aaah, ferie..kiedy one były:D
    Lubię Twój blog, brakowało mi czytania tych Twoich notek:> Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam lubię dzień kobiet :) Bardzo urocza różyczka ^^

    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger