22:18

Kino, zakupy, prezent ;)

Hello,
Dziś wybrałyśmy się na "Underworld- przebudzenie" w 3D ;) Ogólnie film było Ok, ale jak na horror to mało straszny ^ ^ ! No nie mówię, że nie było takich scen, na których miałam założony na okulary szalik ;dd Haha.!
Jedna z wydarzeń jakich utkwiła mi w głowie to tak, która główna bohaterka-Selene, przekuła brzuch umierającemu 'koledze' i pobudziła jego serce, wkładają rękę do środka O.o ;> Po filmie poszłyśmy pochodzic po sklepach... Z racji tego, że są wyprzedaże, kupiliśmy sobie z A. takie same koszulki ;dd
Po powrocie do domu czekała na mnie miła niespodzianka- tata podarowała mi mini prezent ;PP !





Paadam, jestem baardzo zmęczona -.- !

27 komentarzy:

  1. To jest horror ?
    Od ilu lat wpuszczają ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 15 lat raczej ^ ^! ;d

      Usuń
  2. Ja tam czekam na 'Titanica' w 3D <3 Fajna ta koszulka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, muszę obowiązkowo zaciągnąć mojego chłopaka na ten film do kina. A oglądałaś poprzednie części?

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz trzeba będzie chodzić do kina, bo filmów przez internet już się nie da oglądać :<

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też zamierzam się wybrać do kina, ale chyba na Sherlocka Holmesa,bo muszę przyznać, że pierwsza część była całkiem niezła ;) dzięki za komentarz, będę wpadać częściej ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ten film też nie był zbyt straszny. ;)
    Fajna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna koszulka !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. To może nie taki straszny ;p Fajna koszulka :) też sobie kupuje czasem takie same z koleżanką.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam raczej za horrorami ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie horrory powinny być bardzo straszne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog. ;)

    obserwujemy.? ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. mam mega podobną bluzkę! :D
    hyhyh i uwielbiam M&M'sy !
    obserwuję i proszę o to samo :*
    PS: tamten dodatek to tusz do rzęs ale jakiś kiczowaty ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. to były spreje koloryzujące, zmyły się po jednym myciu głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię horrory psychologiczne :) Bluzeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety teraz nie robią dobrych horrorów

    OdpowiedzUsuń
  18. Boska koszulka!!! mega!!!!!!:):*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    Z przyjemnością obserwuje:) i zapraszam do obserwowania u mnie:)
    pozdrawiam:):*:*:*:* i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale slodka koszulka ;d ! zjadlabym !

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna koszulka i pyszne m&m'sy ;D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie oglądałam tego filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zawsze krzyczę na horrorach i z tego względu wolę oglądać je w zaciszu domowym niż w kinie :)
    a koszulka mimo iż dość prosta, jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger