12:59

My favorites blogs!

Hej!
Przez to, że chwilowo (mam nadzieje) nie mam aparatu, to staram się kombinować, aby cokolwiek dodac na bloga. ;) Myślę, że dobrym rozwiązaniem będzie po prostu pokazanie ulubionych blogów. ;)
 Codziennie odwiedzam:
A jakie są wasze ulubione blogi? Może odwiedzacie któryś z wyżej wymienionych? Piszcie, chętnie poczytam inne blogi!
  
Żeby nie było nudno podczas przeglądów blogów, piosenka ♥

 A może macie jakieś propozycje na kolejne notki, jakieś pytania? Śmiało, chętnie odpowiem^^

42 komentarze:

  1. Witaj :)
    Chciałabym serdecznie zaprosić cię na mojego nowego bloga poświęconego fotografii. Przepraszam za tzn. `spamowanie`, lecz jest to tylko wiadomość do osób które aktualnie obserwuję. Fotografia jest moją pasją od bardzo dawna i miło będzie jeśli wpadniesz i będziesz oglądać moje poczynania :)

    Pozdrawiam

    http://fotografia-pcieslak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA nie mam swojego ulubionego bloga;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszystkie lubię, każdy jest inny , każda osoba chce przekazać, stworzyć i pokazać coś zupełnie innego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje jesteś kochana :)! nie spodziewałam się, że znajdę się na tej liście :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cześć blogów czytasz ,a nie czytasz Ankyls ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a to fajnie:) miło też,że zaglądasz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam ulubione blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej , zapraszam ciebie na mojego bloga : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie te blogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. OO dziękuję :** Beata, Becia. Nie wiem czy tak ciężko zapamiętać. haha
    Madzia ( której nie ma na zdjęciach) ma 10 lat, Sylwia( jest ze mną na zdjęciach) ma 21 lat. :) Ja jestem w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny blog i zapraszam na mojego xd onedreamoneway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię czytać wszystkie blogi, ale szczególnie uwielbiam te o tematyce podobnej do mojego ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. cool blogs... like them, too :)
    PS: your header is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię czytać wiele blogów, m.in. Twój jest jednym z moich ulubionych. Nie przepada za blogami typowo kosmetycznymi lub typowo modowymi. Lubie blogi, na których coś się dzieje, nie zawsze to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektórych nie znam ... Wpadnę potem tam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a na razie nie zdradzę:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog♥
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam tą piosenkę! people help the people też piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze żadnego z nich nie widziałam...
    śliczna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też odwiedzam kilka z tych które wymieniłaś, między innymi w moich ulubionych znajduje się także twój :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję serdecznie :) Zdjęcia robię nikonem d90 i obiektywem 15 mm 1.8 f :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam narratorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Birdy *_* uwielbiam jej głos!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny post (;
    akurat żadnego bloga z wyżej wymienionych nie czytam (:
    pozdrawiam (;

    OdpowiedzUsuń
  25. GumiJagoda :* <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja codziennie odwiedzam Andżelikę i Szarość Gwiazd, a z tych co wymieniłaś niektóre czasem

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam kilka swoich ulubionych blogów ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również mam kilka swoich ulubionych blogów, ale o nich już wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. znam niektóre z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja z tych co wymieniłaś na górze odwiedzam: Kamilę, plapart, inopportune ;)) + kilka innych i oczywiście twój ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czytam Ankyls ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Odwiedzam wszystkie, które obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej :) Masz fajnego bloga :) Miałabyś może ochotę obserwować siebie nawzajem ? Jeśli tak to zapraszam na http://pamietnik-kariny.blogspot.com/, jeśli dodasz się do obserwatorów to zostaw mi link na swojego bloga w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna piosenka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kocham tą piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  36. ja odwiedzam Gumijagodę i inopportune! ♥
    kocham birdy. :D
    A moimi ulubionymi blogami są www.pamietnikii.blogspot.com/
    , www.poppymiauczak.blogspot.com/
    Twój i inopportune oraz GumiJagoda. :D

    OdpowiedzUsuń
  37. I'll take a look at these blogs
    I like ::
    kiyomilim.com
    cheeserland.com
    xiaxue.blogspot.com
    mariannan.indiedays.com

    OdpowiedzUsuń
  38. O, miło mi ^^ Twój blog jest też jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja codziennie odwiedzam wiele blogów. I też jednym z moich ulubionych jest blog gumijagody ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.

Copyright © 2016 życiowe kulminacje , Blogger